“Aku DaIam DiIema”, Layanan Isteri Orang Di Pejabat Mem4ng TipTop, Tak Sama Macam lsteri Di Rumah

Gambar sekadar hiasan.

Zaman sek4rang macam sudah jadi satu trend terbaru ap4bila suami dan isteri orang mempunyai hvbungan sulit yang dapat kita dilihat di dada akhbar dan media sosial. Perkara ini menjadi l3bih panas apabila hubungan terlarang itu dib1na di bawah n4ungan syarikat yang sama dan sering bersama ke sana ke mari atas urusan kerja kononnya.

Seperti tiada rasa per4saan bersalah terhadap keluarga terutama pada suami atau isteri, mereka semakin ligat mempertahankan skandal mereka itu dengan meng1si masa lapang mereka untuk bersama-sama di samping melempiaskan n4fsu serakah apabila sering berjauhan.

Hal ini sungguh memalukan satu ketvrunan apabila hubungan sulit mereka ini diketahui ahli keluarga. Walau bagaimanapun, benarlah kata or4ng kerana nafsu badan binasa.

Hubungan sulit dengan rakan sekerja buk4n perkara baru.Di sini kami ingin kongsikan satu Kisah Rumah Tangga yang mungkin dapat memb3rikan pengajaran kepada semua orang di luar sana. Kisah benar ini diceritakan oleh seor4ng lelaki yang telah mengaku tewas dengan godaan syaitan sehingga menyebabkan dia telah terlanjur banyak kali bersama pas4ngannya itu iaitu isteri orang.

Saya gun4kan akaun Facebook sem3ntara semata2 ingin meminta pendapat daripada semua selain untuk berikan pengajaran dan meluahkan peras4an yang terbuku di hati.

Saya tidak tahu mengapa saya sering diduga dengan seorang perempuan dan selalunya perempuan itu adalah isteri orang. Apalah nasib saya, memang sesuatu yang gila.

Kisah ini bermula ket1ka saya yang masih bujang ini berkerja di sebuah syarikat di Kuala Lumpur. Saya mula kenal dengan seorang rakan sepej4bat dan mulanya saya memanggil beliau sebagai seorang kakak kerana dia agak lebih berusia daripada saya. Lama kelamaan apabila semakin rapat panggilan kakak semakin hilang.

Kerana kami berk3rja satu pejabat, kami menjadi sem4kin rapat dan sering keluar lunch bersama, malahan gurauan kami seh1ngga menjadi tiada had. Dari situlah kami mula bermesej secara rahsia hampir setiap mal4m dan dia sangat pandai menyorok perkara ini dari pengetahuan suaminya.

Apabila terlalu rapat, hubvngan itu akan terus berlarutan.Sehinggalah sampai ke satu tahap kami sanggup berjumpa di tangga pejabat demi untuk mel3paskan kerinduan walaupun tidak bersetubuh. Agak lama kami m3mpunyai hubungan seperti itu dan akhirnya terputus dis3babkan saya dinaikkan pangkat dan ditukarkan ke c4wangan lain. Terlalu jauh untuk kami berjumpa dan Alhamdulillah, saya juga sudah lup4kan dia.

Setelah bertahun lamanya berlalu, kini saya sudah menjadi seorang suami dan turut mempvnyai dua anak. Isteri saya seorang yang sangat b4ik dan tidak pernah buat hal malah saya sangat menyayangi dia dan dia sayang saya seadanya saya. Ya, saya pun s4yangkan dia dan anak-anak. Kami sangat bahagia walaupun tidak sekaya mana.

Tetapi, dugaan demi dug4an datang yang terus menguji saya dan m3dia sosial adalah pencetus segala-galanya. Semuanya bermvla dengan Whatsapp group, Facebook, WeChat dan bermacam group lagi yang ada d1campur dengan rakan sekolah dan kawan2 lama seh1ngga mereka semua dapat ditemui semula.

Semem4ngnya betul dari group Whatsapp sekolah saya, saya kini merindui dia dan dia yang saya maksudkan itu adalah A. A adalah isteri orang, mempunyai dva anak dan berkerja sebagai seorang penjawat awam. Dulu ket1ka masih bersek0lah kami adalah sebagai k4wan sahaja bukan pernah bercinta, tetapi nak dijadikan cerita selepas bertuk4r mesej kami boleh jadi jatuh hati antara satu sama lain.

Cinta itu tak ken4l siapa? Semuanya bermula apabila si A mempunyai urusan dan kvrsus di luar kawasan. Kami mula berhubung sampai lew4t malam yang kon0nnya nak temankan dia sebab dia keseorangan di sana. Dan s4ya pulak ketika itu tiada sesiapa di rvmah dan isteri serta an4k2 balik kampung atas urusan keluarga.

Jadi, waktu ini sangat memb0sankan dan kami bersembang, berkongsi cerita apa s4ja sehingga memb4bitkan masalah suaminya. Al-maklumlah sudah l4ma tak berjumpa, jadi bermacam cerita yang kami kongsikan sehinggalah term4suk bab romantik dan berakhir dengan bab atas katil.

W4lau bagaimanapun, pada mulanya agak t4kut untuk berlebih-lebih memandangkan dia isteri orang tapi lama-kelamaan kami menj4di rindu dan h1lang perasaan takut. kebetulan pada bulan akan d4tang nanti dia akan menjalani kursus di k4wasan saya. Jadi, kami plan untuk berjumpa sehinggalah tibanya hari yang dinantikan itu kami menginap di hotel.

Inilah pelvang yang kami nantikan dan selama dua hari kami tidur di hotel. Layanan yang diberikan mem4ng sangat terbaik dan mungkin kerana HAR4M, maka ianya menjadi sangat seron0k dan terbaik. Apakan daya, kerana nafsu syaitan s4ya akhirnya tewas. Kepada isteriku yang disayangi, maafkan aku.

Sehingga k1ni hampir dua bulan saya dan A tidak lagi berhubungan selepas ada pergaduh4n kecil antara kami. Biasalah, sedangkan lidah l4gi tergigit, inikan pula hubungan k4mi yang haram ini.

Saya j4lani kehidupan saya seperti biasa sebagai se0rang suami dan bapa. Setiap pagi pergi kerja dan pada petangnya balik bermain dengan anak-anak. Tapi, kadang-kadang sampai satu masa itu saya sangat rindu pada dia, rindu s4ngat2, kenapa sampai terjadi seperti ini.

Sebenarnya masih lagi banyak cerita bercinta dengan isteri orang ini, buk4nnya saya ingin menipu atau memuji diri saya h3bat tetapi perempuan sangat lemah. Jadi, saya ambil cerita yang ‘extreme’ saja sebagai panduan untuk berc3rita pada anda semua. Memang betul, zaman sekarang sangat mudah untuk dapatkan isteri orang, baik di media sosial atau di mana-mana lebih-lebih lagi rakan sepejabat, mudah.

Saya mohon kakak-kakak, adik-adik atau makcik-makcik bawang, jangan komen pedas-pedas sangat. Tak kena pada batang hidung korang lagi, saya tak minta semua ini berlaku.

Ya, sekarang saya sedang cuba untuk buang tabiat buruk ini tapi bila buka saja Facebook, ramai awek-awek dan isteri-isteri orang yang cantik-cantik. Saya seorang lelaki yang lemah, macamana nak buat ye? Tolonglah, saya tak sanggup lagi.

Sumber: Suami Jahil

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*