Lelaki yang Baik Untuk Wanita yang Baik

lelaki baik untuk wanita

Lelaki yang Baik Untuk Wanita yang Baik

Khasu untuk wanita, jangan selalu sedih mengingati bagaimana anda di masa lalu, tidak kira betapa buruk masa lalu anda, jika anda memperbaiki masa kini, Insya Allah anda akan memberikan kebaikan yang luar biasa. Tentang jodoh, akan sentiasa ada lelaki yang baik kepada wanita yang terus berusaha memperbaiki diri dengan penuh keyakinan dan keyakinan.

lelaki baik untuk wanita

Jangan Takut Tidak Akan Mendapat Lelaki Baik, Hanya Kerana Sebelum Ini Anda Bukan Wanita Baik

Jadi jangan takut untuk tidak mendapat yang baik, jangan takut untuk tidak menjadi orang yang solehah, jangan takut jangan mendapatkan seseorang yang boleh menghormati anda, hanya kerana anda tidak pernah baik.

Jika pada masa ini anda telah memperbaiki diri anda, telah bertaubat dari masa lampau gelap anda, Insyaallah, kebaikan akan datang kepada anda.

Jika Sekarang Anda Memperbaiki Diri, Percayalah Allah Akan Memberikan Yang Terbaik

Jika pada masa ini anda telah memperbaiki diri anda, jika anda telah mencuba menyesali apa yang telah anda lakukan, dan hari ini anda telah membuat diri anda solehah, yakinlah Allah akan memberi anda yang terbaik.

Allah akan memberkati proses hijrah anda, jadi pastikan anda tidak meragui kebaikanNya

Maksudnya ialah tidak kira betapa buruknya anda dahulu, apa sahaja masa lalu anda adalah keras, jika anda telah benar-benar berubah sekarang, Tuhan akan menghargai proses memperbaiki diri anda, jadi pastikan anda tidak selalu meragui kebaikan-Nya.

Jangan berfikir tentang siapa yang akan datang kepada anda kemudian, tetapi fikirkan bagaimana anda akan mengekalkan Istiqamah dalam pembaikan

Sekarang, fokuslah untuk memperbaiki apa yang perlu diperbaiki, jika anda ingin bertaqwa maka buatlah diri anda yang saleh terlebih dahulu.

Sekiranya anda mahukan yang baik, maka sungguh-sungguh memperbaiki diri anda sebaik mungkin, jangan berfikir tentang siapa yang akan datang kepada anda kemudian, tetapi fikirkan bagaimana anda akan tetap teguh dalam peningkatan diri anda.

Percayalah, Allah tidak akan menyia-nyiakan urusanmu, dan Insyaallah yang datang kepada kamu adalah yang baik

Percayalah, Allah tidak akan membuang usaha anda, Allah tidak akan mengabaikan apa yang telah anda korbankan untuk memperbaiki diri, jadi pastikan anda tetap semangat untuk membuat diri anda lebih baik.

Insyaallah yang datang kepada kamu nanti juga baik, Insya Allah yang datang kepada kamu nanti dapat menghargai kamu nanti, walaupun pada mulanya dia di masa lalu yang juga tidak baik.

Sudah baca? Apa pendapat anda? Jangan lupa LIKE, SHARE dan KOMEN ya? Terima kasih! Majalah Ilmiah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*