Percayalah Bahawa Pilihan Allah Itu Akan Selalu Membuatmu Bahagia

pilihan Allah buat bahagia

Percayalah Bahawa Pilihan Allah Itu Akan Selalu Membuatmu Bahagia

Kadang-kadang kita merancang masa depan kita dengan orang-orang yang kita sayangi begitu hebat, tetapi kita juga lupa bahawa Tuhan juga mempunyai rencana, jadi apabila rencana Tuhan tidak sepadan dengan rancangan kita, maka kita segera meringkaskannya.

pilihan Allah buat bahagia

Pernahkah? Bagi mereka yang telah bersabar dan segera membersihkan diri dari kesakitan dan kesedihan yang anda alami, percayalah pilihan Allah akan selalu membuat anda gembira, walaupun masih sakit yang menimpa anda.

Suatu hari nanti akan ada seseorang yang hadir membuat anda merasa sangat gembira

Tuhan menggabungkan yang terbaik dalam hidup anda, suatu hari nanti akan ada seseorang hadir yang akan membuat anda berasa sangat gembira.

Dia akan menghilangkan rasa sakit anda sekarang, dia akan menggantikan masa lalu yang menyakitkan anda, dan dia akan menjadi penderitaan anda.

Anda Mungkin Tidak Tahu Kewujudannya, Tetapi Yakinlah Dia Akan Datang Apabila Anda Perlu

Dan ya, sekarang anda mungkin tidak tahu kewujudannya, tetapi yakinlah bahawa suatu hari nanti dia akan datang apabila anda benar-benar memerlukannya.

Dia tidak akan datang terlambat kepada anda, dia akan datang mengikut apa yang Tuhan telah menetapkan, dan pastikan ia akan tepat pada waktunya.

Kehadiran Dia Dalam Kehidupan Anda Tidak Akan Membuat Anda Bahagia, Tetapi Akan Terlalu Tenang

Awak tahu kehadirannya kemudian dalam hidup anda bukan sahaja akan membuat anda bahagia, tetapi pasti akan membuat anda merasa tenang juga.

Dia akan hadir sebagai sahabatmu, sempurna, dan tenang, jadi sekarang bersabarlah untuk pertama kali menunggu pampasan yang terbaik dari-Nya.

Dia Yang Terkini Dipilih Untuk Anda Masih Tuhan Tetap, Dan Akan Disampaikan kepada Anda Apabila Masa Adalah Betul

Tenangkan diri sendiri, keran yang sedang dia pilih untukmu masih menjaga Tuhan, tetap menyempurnakan Allah dengan kebaikan, dan Tuhan akan menyampaikan kepada anda ketika itu tepat pada waktunya.

Pilihannya Tidak Akan Membuat Anda Kecewa, Oleh itu, Jangan Buruk Sangka Dengan Allah

Oleh itu, tetaplah ikhlas dengan apa yang ditulis oleh Allah dalam hidup anda, walaupun ia menyakitkan, masih menerima keyakinan penuh bahawa Allah mempunyai rencana besar untuk masa depan anda.

Dan ingatlah sekali lagi, pilihan-Nya tidak akan membuat kamu kecewa, jadi jadilah terus-menerus menafikan Tuhan untuk apa yang kamu hadapi.

Sudah baca? Apa pendapat anda? Jangan lupa LIKE, SHARE dan KOMEN ya? Terima kasih! Majalah Ilmiah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*