(Video) “Tolong lah bang”, Remaja Merayu-merayu Dekat P0lis Nak Masuk L0kap Sebab Bosan Duduk Rumah

Pulak dah orang kalau boleh nak jaga2 seb4b tak nak diri ini ditangkap oleh p0lis, lebih2 lagi kerajaan dah menet4pkan siapa yang langgar PKP ini akan dip3njarakan.

Namun lain pula dengan seorang remaja yang pernah viral sebelum ini. Dia sampai merayu dekat pihak p0lis untuk masukk4nnya ke dalam lok4p.

Pol1s : Kau pilih kau nak masuk lok4p ke kau nak balik
Remaja : Lok4p

Video berdurasi 26 saat itu viral di media sosial memperlihatkan pihak p0lis terkejut sehinggakan tak boleh tahan gelak apabila remaja itu betul2 nak masuk l0kap.

Ada netizen kata mungkin sebab terlalu bosan duduk rumah. Tengok ni admin pun rasa macam nak tergelak tengok.

Dalam pada itu ada yang anggap bahawa video ini sebenarnya bukanlah satu bahan lawak, mungkin remaja tersebut ada masalah peribadi di rumahnya yang membuatkan dia tak nak duduk dirumah akibat PKP ni.

Kita tak tahu masalah dia – Netizen

Ini kerana mereka memerhatikan raut wajah remaja tersebut seolah2 menyimpan 1001 masalah. Memandangkan hanya keratan saja video ini ditunjukkan kita sendiri tak pasti kejadian penuh ini, disebabkan itu ada netizen anggap remaja itu mungkin OKU.

Namun begitu rata2 geli hati tengok gelagat p0lis dan remaja tersebut, segelintir berpendapat bahawa remaja tersebut patut fikir bagaimana tak nak balik rumah berbanding nak masuk lok4p.

Tapi, ada logik juga sebab sekarang ni tengah PKP kan? Entah lah, mungkin ada cerita tersirat kenapa dia nak masuk lok4p tu jadi husnuzon je lah.

Video..

Sumber : LobakMerah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*