(VIDEO) Warganet Terkejut Tengok Lelaki Ini ‘JuaI’ Durian Kampung RM500 Sebiji, Rupa-rupanya ini sebabnya

Musim durian ni memang masa terbaik untuk peniaga raja buah itu menuai untung hasil penanam pokok yang makan masa hampir setahun untuk berbuah tu. Ada juga peminat yang sanggup berhabis hingga ratusan ringgit semata-mata untuk merasai nikmat setahun sekali tu.

Ada satu video yang viraI di media sosiaI selepas seorang lelaki berhasrat untuk menjual durian kampung hasil dari tanahnya dengan RM500 sebiji. Nak tahu kenapa harga buah tu mahal sangat? Korang tengok lah video yang dikongsi di gr0up Facebook Berkebun D Rumah kat bawah ni.

Patutlah mahaI sangat..

Sebenarnya bukan saja-saja nak letak harga RM500 untuk sebiji durian tu. Kalau durian yang premium kita faham lah ratus-ratus, tapi ni durian kampung kan. Rupanya durian bertuah tu jat0h atas kereta sampai pec4h cermin. Nak buat m0dal repair lah tu sampai RM500 nak jual.

Video:

Ini lagi dahsyat, sampai kena bahu. Tak boleh bayang macam mana rasa sakit tu. Setakat ni minta k pernah kena hempap dengan durian lagi. Kalau boleh tak nak ada pengalaman macam tu dalam hidup.

Min rasa brader dalam video tu dia tak jual pun buah tu. Tak masuk akal lah harga macam tu. Mungkin tujuan dia nak berjenaka sempena musim durian ni je.

Sumber LM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*